Forum HRHRHR Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Podsumowanie roku wg. TVP Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
e'one
Admin
<font color=orange> Admin </font>



Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 552 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 13:35, 21 Sty 2006 Powrót do góry

TVP podsumowuje rok 2005

Telewizja Polska podsumowała 2005 rok swojej działalności promocyjno-marketingowej w 2005 roku i zapowiedziała ich kontynuację w obecnym roku. Jak powiedziała Alina Lempa, dyrektor biura marketingu i promocji w TVP, biuro skupiło się w 2005 roku w swej działalności na budowaniu nowoczesnej bazy wiedzy pozwalającej na ocenę i porównanie oferty programowej TVP z działaniami konkurencji i oczekiwaniami widzów - informuje "Brief".

– Było to możliwe dzięki opracowaniu i wdrożeniu systemu badań marketingowych oraz sposobu ich upowszechniania w spółce – dodała Alina Lempa.

Ponadto TVP skupiła się na stworzeniu modelu pozycjonowania strategicznego dla anten i marek strategicznych poprzez wprowadzenie narzędzi marketingowych (mapa segmentacyjna wg stylów i potrzeb oglądania tv, docelowy model pozycjonowania anten) oraz opracowaniu i wdrożeniu we współpracy z poszczególnymi antenami szczegółowych planów promocyjnych i działań PR dla marek strategicznych i specjalnych wydarzeń. – Badania jakie przeprowadziliśmy, dadzą nam możliwość porównywania badanych projektów – podkreśla Alina Lempa. – Mogę jedynie dodać, że przeprowadzone zostały na ogromną skalę. Ich koszt nie został ujawniony.

TVP na potrzeby swoich badań, zaangażowała do współpracy podczas badań trackingowych - SMG/KRC, IQS and Quant Group wykonało badania jakościowe, Pentor – przeprowadził badania seriali, IPSOS – badania jakościowe (programy informacyjne), 4P – nowe propozycje programowe, a TNS OBOP – wykonuje badania telemetryczne.

W ramach strategii programowej Telewizja Polska spozycjonowła jakiś czas temu swoje anteny. TVP 1 – spełnia zadania telewizji informacyjnej i najbardziej różnorodnej, a TVP 2 – rozrywkowej i rodzinnej. Biuro marketingu i promocji przygotowało i realizowało kampanie wspierające 26 marek programowych TVP (14 marek TVP1, 12 marek TVP 2, 10 kampanii promujących specjalne wydarzenia TVP np. Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Wieczór Wyborczy, Festiwal Filmowy w Kazimierzu).

Jak zapowiedziała Alina Lempa, w 2006 roku TVP zamierza skupić się na kontynuacji procesu badań marketingowych oraz stworzenie systemowej bazy danych na potrzeby poszczególnych redakcji. – Będziemy kontynuować proces formatowania wybranych produkcji TVP i umacniać działania w zakresie promocji międzynarodowej TVP – dodała.

Pierwsza kampania wspierająca ramówkę wiosenna wystartuje na wiosnę wraz z wejściem oferty programowej TVP.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Yoda
TATAR
<font color=red>  TATAR </font>



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 358 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 19:49, 21 Sty 2006 Powrót do góry

Ale TVN i tak nikt nie pokona! TVN Rządzi!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
e'one
Admin
<font color=orange> Admin </font>



Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 552 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 20:19, 21 Sty 2006 Powrót do góry

Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)